Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Tan DW"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McKinnon K; School of Psychological Science, The University of Western Australia, Australia., Bougoure M; School of Psychological Science, The University of Western Australia, Australia., Zhuang S; School of Psychological Science, The University of Western Australia, Australia., Tan DW; School of Psychological Science, The University of Western Australia, Australia.; School of Education, Macquarie University, Australia., Magiati I; School of Psychological Science, The University of Western Australia, Australia.
Publikováno v:
Autism : the international journal of research and practice [Autism] 2024 Nov 05, pp. 13623613241287964. Date of Electronic Publication: 2024 Nov 05.
Autor:
Tan DW; Macquarie School of Education, Macquarie University, Australia.; School of Psychological Science, The University of Western Australia, Australia., Crane L; Autism Centre for Education and Research (ACER), Department of Disability, Inclusion and Special Needs, School of Education, University of Birmingham, UK.; Centre for Research in Autism and Education, IOE, UCL's Faculty of Education and Society, University College London, UK., Haar T; Macquarie School of Education, Macquarie University, Australia., Heyworth M; Macquarie School of Education, Macquarie University, Australia.; Reframing Autism, Australia., Poulsen R; Reframing Autism, Australia.; Department of Linguistics, Faculty of Medicine, Health and Human Sciences, Macquarie University, Australia., Pellicano E; Macquarie School of Education, Macquarie University, Australia.; Department of Clinical, Education and Health Psychology, University College London, UK.
Publikováno v:
Autism : the international journal of research and practice [Autism] 2024 Sep 06, pp. 13623613241275263. Date of Electronic Publication: 2024 Sep 06.
Autor:
Zhuang S; School of Psychological Science, The University of Western Australia, Australia., Bougoure M; School of Psychological Science, The University of Western Australia, Australia., Leong DJ; Independent Researcher, Singapore., Dean L; Autistic Advisor, Australia., Reddrop S; Independent Researcher, Australia., Naragon-Gainey K; School of Psychological Science, The University of Western Australia, Australia., Maybery M; School of Psychological Science, The University of Western Australia, Australia., Tan DW; School of Psychological Science, The University of Western Australia, Australia.; Macquarie University, Australia., Magiati I; School of Psychological Science, The University of Western Australia, Australia.
Publikováno v:
Autism : the international journal of research and practice [Autism] 2024 Jul 27, pp. 13623613241262110. Date of Electronic Publication: 2024 Jul 27.
Autor:
Tan DW; Macquarie School of Education, Macquarie University, Australia.; School of Psychological Science, University of Western Australia, Australia., Rabuka M; Macquarie School of Education, Macquarie University, Australia., Haar T; Macquarie School of Education, Macquarie University, Australia., Pellicano E; Macquarie School of Education, Macquarie University, Australia.; Department of Clinical, Educational and Health Psychology, University College London, UK.
Publikováno v:
Autism : the international journal of research and practice [Autism] 2024 Jun; Vol. 28 (6), pp. 1344-1356. Date of Electronic Publication: 2023 Dec 26.