Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Tan Bee Ying"'
Autor:
Budiono Hardjono, Tan Bee Ying
Publikováno v:
Trikonomika, Vol 16, Iss 2, Pp 51-62 (2017)
The cost of launching a totally new product or brand is usually very high accompanied by the risk of failure in an overcrowded market. Therefore, brand extension strategy is used due to its built in advantages. This research examined in depth, the fa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d333d27e2ffc4f5d8be167f347434aeb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Malaysian Journal of Phamaceutical Sciences; 2022, Vol. 20 Issue 1, p39-52, 14p
Autor:
Tan, Bee Ying, Shafie, Asrul Akmal, Hassali, Mohamed Azmi Ahmad, Saleem, Fahad, Muneswarao, Jaya
Publikováno v:
Journal of Pharmaceutical Health Services Research; Jun2017, Vol. 8 Issue 2, p115-122, 8p
Publikováno v:
SAGE Open Medicine; 2017, Vol. 5, p1-1, 1p