Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Tan, Wen Wu"'
Publikováno v:
In Journal of Molecular Structure 5 September 2024 1311
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tan, Wen Wu, Lin, Galvin Sim Siang
Publikováno v:
Journal of Dental Education; Dec2024 Supplement 1, Vol. 88, p1868-1870, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lin, Galvin Sim Siang1 (AUTHOR) galvin@aimst.edu.my, Tan, Wen Wu2 (AUTHOR), Chan, Daryl Zhun Kit1 (AUTHOR), Chua, Kah Hoay3 (AUTHOR), Yee, Teoh Chai3 (AUTHOR), Lazaldin, Mohd Aizuddin Mohd4 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 10/3/2022, Vol. 17 Issue 10, p1-10. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Lin, Galvin Sim Siang; Tan, Wen-Wu; Tan, Hung-Jia; Khoo, Chia-Wee; Afrashtehfar, Kelvin I (2023). Innovative Pedagogical Strategies in Health Professions Education: Active Learning in Dental Materials Science. International journal of environmental research and public health, 20(3) MDPI 10.3390/ijerph20032041
Dental materials science education is frequently delivered via traditional didactic lectures in preclinical dental programs. This review aimed to appraise the current evidence on innovative pedagogical strategies in teaching dental materials science
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4899239369fead2810fe1c27f85dac84
https://boris.unibe.ch/178687/1/ijerph-20-02041-v3.pdf
https://boris.unibe.ch/178687/1/ijerph-20-02041-v3.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.