Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Tan, Myles Joshua"'
The widespread dissemination of hate speech, harassment, harmful and sexual content, and violence across websites and media platforms presents substantial challenges and provokes widespread concern among different sectors of society. Governments, edu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.17123
Autor:
Francisco, Kishi Kobe Yee, Apuhin, Andrane Estelle Carnicer, Tan, Myles Joshua Toledo, Byers, Mickael Cavanaugh, Maravilla, Nicholle Mae Amor Tan, Karim, Hezerul Abdul, AlDahoul, Nouar
Personalized medicine (PM) promises to transform healthcare by providing treatments tailored to individual genetic, environmental, and lifestyle factors. However, its high costs and infrastructure demands raise concerns about exacerbating health disp
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.02307
Technologies for recognizing facial attributes like race, gender, age, and emotion have several applications, such as surveillance, advertising content, sentiment analysis, and the study of demographic trends and social behaviors. Analyzing demograph
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.24148
This paper examines the role of generative artificial intelligence (GAI) in promoting academic integrity within educational settings. It explores how AI can be ethically integrated into classrooms to enhance learning experiences, foster intrinsic mot
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.19088
IPIs caused by protozoan and helminth parasites are among the most common infections in humans in LMICs. They are regarded as a severe public health concern, as they cause a wide array of potentially detrimental health conditions. Researchers have be
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2208.01963
Autor:
Escobar, Francesca Isabelle F., Alipo-on, Jacqueline Rose T., Novia, Jemima Louise U., Tan, Myles Joshua T., Abdul Karim, Hezerul, AlDahoul, Nouar
Publikováno v:
In Computers and Electrical Engineering May 2023 108
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.