Zobrazeno 1 - 10
of 216
pro vyhledávání: '"Tan, KM"'
We address the problem of how to achieve optimal inference in distributed quantile regression without stringent scaling conditions. This is challenging due to the non-smooth nature of the quantile regression (QR) loss function, which invalidates the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e7ec68bf82c6dd6d5dda6c4e16fce63a
http://arxiv.org/abs/2110.13113
http://arxiv.org/abs/2110.13113
Results of the First National Kaiser Permanente Continuing Medical Education Needs Assessment Survey
Autor:
Price, David W, Overton, Chris C, Duncan, Joy Pfeifer, Wamsley, Donna A, Havens, Carol, Steinbruegge, Jill, Tan, KM, Klau, Marc, Hellerstein, Ann, Klein, Felice, Mipos, Debra, Francis, Leslie
Needs assessment is an important part of planning effective continuing medical education (CME) programs. The Kaiser Permanente National CME Committee (KPNCME) was formed in 1998 to accredit and provide oversight and assistance to Kaiser Permanente (K
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::139500ba6d885cae0944fac49cb521e0
https://europepmc.org/articles/PMC6220628/
https://europepmc.org/articles/PMC6220628/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.