Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Tan, Eileen"'
Autor:
Chuan Yee Lee, Brandon, Tan, Eileen, Lu, Yinghong, Komori, Hideyuki, Pietsch, Sara, Goodlett, Robb, James, Matt
Publikováno v:
In Minerals Engineering October 2023 201
Autor:
Gao, Jing, Tan, Eileen Yi Ning, Low, Sherlene Hui Ling, Wang, Yong, Ying, Jian, Dong, Zhizhong, Zhou, Weibiao
Publikováno v:
In Journal of Food Engineering January 2021 289
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kraal, Peter, Burton, Edward D., Rose, Andrew L., Kocar, Benjamin D., Lockhart, Robert S., Grice, Kliti, Bush, Richard T., Tan, Eileen, Webb, Samuel M.
Publikováno v:
In Chemical Geology 21 January 2015 392:19-31
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sze, Siu Kwan ‡, de Kleijn, Dominique P.V. §, ¶, Lai, Ruenn Chai ‖, Khia Way Tan, Eileen §, Zhao, Hui ‖, Yeo, Keng Suan §, Low, Teck Yew **, Lian, Qizhou §, Lee, Chuen Neng ‡‡, Mitchell, Wayne §§, El Oakley, Reida Menshawe ‡‡, Lim, Sai-Kiang §, ¶¶, ‖‖
Publikováno v:
In Molecular & Cellular Proteomics October 2007 6(10):1680-1689
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Dermatology 2007 57(1):54-59
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Dermatology 2005 53(1):1-37
While social media provides rich opportunity for brand and consumer engagement, companies struggle to overcome the paradox of attempting to manage activity that is seemingly beyond their control. This study examines how the organisation can leverage
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______6005::7848787aba740026d14a6ee69d14b867