Zobrazeno 1 - 10
of 2 050
pro vyhledávání: '"Tamminen, K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ylisaukko-oja, T. (Tero), Puttonen, M. (Minna), Jokelainen, J. (Jari), Koivusalo, M. (Mirkka), Tamminen, K. (Klaus), Torvinen, S. (Saku), Voutilainen, M. (Markku)
Objectives: Dose–escalation is a common practice to optimize treatment with subcutaneously administered biologicals in Crohn’s disease (CD) and ulcerative colitis (UC). However, limited data is available on the extent of dose-escalation in real-l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::2031c3b1572b76d1d70cca9d3de6adfa
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023020125423
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023020125423
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tamminen K; University of Toronto, Canada. Electronic address: katherine.tamminen@utoronto.ca., Raab M; German Sport University Cologne, Germany., Coffee P; Heriot-Watt University, Scotland.
Publikováno v:
Psychology of sport and exercise [Psychol Sport Exerc] 2023 Jan; Vol. 64, pp. 102338. Date of Electronic Publication: 2022 Nov 17.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.