Zobrazeno 1 - 10
of 312
pro vyhledávání: '"Tame, Jeremy R. H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yun, Ji-Hye, Li, Xuanxuan, Yue, Jianing, Park, Jae-Hyun, Jin, Zeyu, Li, Chufeng, Hu, Hao, Shi, Yingchen, Pandey, Suraj, Carbajo, Sergio, Boutet, Sébastien, Hunter, Mark S., Liang, Mengning, Sierra, Raymond G., Lane, Thomas J., Zhou, Liang, Weierstall, Uwe, Zatsepin, Nadia A., Ohki, Mio, Tame, Jeremy R. H., Park, Sam-Yong, Spence, John C. H., Zhang, Wenkai, Schmidt, Marius, Lee, Weontae, Liu, Haiguang
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Mar . 118(13), 1-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27039749
Autor:
Shionoya, Kaho, Park, Jae-Hyun, Ekimoto, Toru, Takeuchi, Junko S., Mifune, Junki, Morita, Takeshi, Ishimoto, Naito, Umezawa, Haruka, Yamamoto, Kenichiro, Kobayashi, Chisa, Kusunoki, Atsuto, Nomura, Norimichi, Iwata, So, Muramatsu, Masamichi, Tame, Jeremy R. H., Ikeguchi, Mitsunori, Park, Sam-Yong, Watashi, Koichi
Publikováno v:
Nature Communications; 10/25/2024, Vol. 15 Issue 1, p1-15, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ohki, Mio, Sato-Tomita, Ayana, Matsunaga, Shigeru, Iseki, Mineo, Tame, Jeremy R. H., Shibayama, Naoya, Park, Sam-Yong
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2017 Aug 01. 114(32), 8562-8567.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26486923
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.