Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Talluri K"'
Autor:
Talluri, K, Angelos, T
Professional service firms (PSFs) such as management consulting, law, accounting, investment banking, architecture, advertising and home-repair companies provide services for complicated turnkey projects. The firm bids for a project and, if successfu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::f914f27f641d23f3d220b5cf42c4bcf3
http://hdl.handle.net/10044/1/97864
http://hdl.handle.net/10044/1/97864
Theoretical models of vehicular traffic ascribe the fundamental cause of velocity oscillations and stop-and-go waves to suboptimal or unpredictable human driving behavior. In this paper we ask: if vehicles were controlled or assisted by algorithms, a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::433526d55f8e9360a6df32e57c321bac
http://hdl.handle.net/10044/1/94231
http://hdl.handle.net/10044/1/94231
Publikováno v:
Journal of Applied Biology & Biotechnology.
Identification of tuberculosis (TB) affected sectors always keeps a check over the transmission in urban regions. Despite adequate therapy, the rate of infection is constant for decades in these regions. Information in residential address and identif
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kunnumkal, S, Talluri, K
Publikováno v:
IndraStra Global.
The choice network revenue management model incorporates customer purchase behavior as a function of the offered products, and is the appropriate model for airline and hotel network revenue management, dynamic sales of bundles, and dynamic assortment
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The network choice revenue management problem models customers as choosing from an offerset, and the firm decides the best subset to offer at any given moment to maximize expected revenue. The resulting dynamic program for the firm is intractable and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______201::478a8729e32f00234cf3d9f0001b0ea4
https://eprints.lancs.ac.uk/id/eprint/49039/
https://eprints.lancs.ac.uk/id/eprint/49039/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.