Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Talker recognition"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sarah C. Creel, Micah R. Bregman
Publikováno v:
Cognition, vol 130, iss 1
Traditional conceptions of spoken language assume that speech recognition and talker identification are computed separately. Neuropsychological and neuroimaging studies imply some separation between the two faculties, but recent perceptual studies su
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bregman, MR, Creel, SC
Publikováno v:
Bregman, MR; & Creel, SC. (2014). Gradient language dominance affects talker learning. COGNITION, 130(1), 85-95. doi: 10.1016/j.cognition.2013.09.010. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/09k9634w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::3d34c87aabe94007e536daf5b585fca2
http://www.escholarship.org/uc/item/09k9634w
http://www.escholarship.org/uc/item/09k9634w
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.