Zobrazeno 1 - 10
of 794
pro vyhledávání: '"Talbot, A. M."'
Autor:
Montalvo-Cabrera, Javier A., Campbell, Roberto, Colonese, André C., Palma, Gabriela, Lucquin, Alexandre, Talbot, Helen M., Serna, Alejandro, Roa Solís, Constanza, Admiraal, Marjolein, Craig, Oliver E.
Publikováno v:
In Journal of Archaeological Science January 2025 173
Autor:
Seitz, Kevin P., Lloyd, Bradley D., Wang, Li, Shotwell, Matthew S., Qian, Edward T., Richardson, Roger K., Rooks, Jeffery C., Hennings-Williams, Vanessa, Sandoval, Claire E., Richardson, Whitney D., Morgan, Tracy, Thompson, Amber N., Hastings, Pamela G., Ring, Terry P., Stollings, Joanna L., Talbot, Erica M., Krasinski, David J., Decoursey, Bailey, Gibbs, Kevin W., Self, Wesley H., Mixon, Amanda S., Rice, Todd W., Semler, Matthew W., Casey, Jonathan D.
Publikováno v:
In CHEST Critical Care March 2024 2(1)
Autor:
Admiraal, Marjolein, Jordan, Peter D., Talbot, Helen M., Bondetti, Manon, Serna, Alejandro, Taché, Karine, von Tersch, Matthew, Hendy, Jessica, McGrath, Krista, Craig, Oliver E., Lucquin, Alexandre
Publikováno v:
In Journal of Archaeological Science September 2023 157
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ganz, Ollie, Cohn, Amy M., Goodwin, Renee D., Giovenco, Daniel P., Wackowski, Olivia A., Talbot, Eugene M., Delnevo, Cristine D.
Publikováno v:
In Addictive Behaviors February 2022 125
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Phys. Rev. Phys. Educ. Res. 14, 010115 (2018)
Measuring student learning is a complicated but necessary task for understanding the effectiveness of instruction and issues of equity in college STEM courses. Our investigation focused on the implications on claims about student learning that result
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1612.09180