Zobrazeno 1 - 10
of 141
pro vyhledávání: '"Takeuchi, Yukiko"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ogawa, Yuko, Saino, Orie, Okinaka, Yuka, Kikuchi-Taura, Akie, Takeuchi, Yukiko, Taguchi, Akihiko
Publikováno v:
In Journal of Stroke and Cerebrovascular Diseases August 2021 30(8)
Autor:
Takeuchi Yukiko 竹内裕希子
Publikováno v:
Projets de Paysage, Vol 23 (2020)
Japan is permanently subjected to disasters such as earthquakes, tsunamis, landslides, floods, volcanic eruptions, and typhoons which cause many casualties and a great deal of damage to property each year. Education for risk prevention is an indispen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b1cb2a85dad4f5fa084431c1fa2bce3
Autor:
Takeuchi Yukiko
Publikováno v:
Projets de Paysage, Vol 23 (2020)
Japan is permanently subjected to disasters such as earthquakes, tsunamis, landslides, floods, volcanic eruptions, and typhoons which cause many casualties and a great deal of damage to property each year. Education for risk prevention is an indispen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c36a2c3bd70642da8b9eb516f4216e06
Publikováno v:
広島大学大学院人間社会科学研究科紀要. 教育学研究. 3:275-279
This paper reports preliminary findings from the fieldwork conducted in June and September 2022 on disaster education initiatives in Thailand. Firstly, we think that in-service teacher education can off er an effective means of disseminating disaster
Publikováno v:
International Journal of Disaster Resilience in the Built Environment, 2013, Vol. 4, Issue 1, pp. 23-42.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17595901311298982
Publikováno v:
In International Journal of Disaster Risk Reduction October 2012 1:72-84
Publikováno v:
In International Journal of Disaster Risk Reduction October 2012 1:44-54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.