Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Takeuchi, Miwa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Takeuchi, Miwa
Achieving equitable opportunities to learn has been recognized as an important issue in multilingual content classrooms. However, partially because mathematics is conceptualized as a language-free subject, there is limited research examining linguist
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1807/32821
Autor:
Takeuchi, Miwa Aoki *, Liu, Shimeng
Publikováno v:
In Journal of Mathematical Behavior March 2021 61
Autor:
Liu, Shimeng1 shimeng.liu@ucalgary.ca, Takeuchi, Miwa Aoki1
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics. Feb2023, Vol. 112 Issue 2, p267-287. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Takeuchi, Miwa Aoki
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2018 Jan 01. 97(1), 39-53.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45185388
Autor:
Davis, Brent, Francis, Krista, Towers, Jo, Markle, Josh, Boháč-Clarke, Veronika, Takeuchi, Miwa A
Publikováno v:
Asian Journal for Mathematics Education; Dec2023, Vol. 2 Issue 4, p469-491, 23p
Publikováno v:
Pedagogies; Apr-Jun2023, Vol. 18 Issue 2, p289-310, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ali, Arshad, Davis, Natalie R., Takeuchi, Miwa Aoki, Avraamidou, Lucy, Marin, Ananda, Martins, Isabel, Philip, Thomas, Vossoughi, Shirin, Chinn, Clark, Tan, Edna, Chan, Carol, Kali, Yael
Publikováno v:
International Collaboration toward Educational Innovation for All: Overarching Research, Development, and Practices-16th International Conference of the Learning Sciences, ICLS 2022, 1723-1730
STARTPAGE=1723;ENDPAGE=1730;TITLE=International Collaboration toward Educational Innovation for All
STARTPAGE=1723;ENDPAGE=1730;TITLE=International Collaboration toward Educational Innovation for All
In this symposium, we will reconceptualize our methodologies and research design centering histories in places, bodies, and disciplinary learning. We re-engage in qualitative methodologies that guided us so far yet limited us in fully accounting for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::34a402a3855073b4114e50db1113e320
https://research.rug.nl/en/publications/4bb04f32-0c93-4a2b-bcf6-61c27722aafc
https://research.rug.nl/en/publications/4bb04f32-0c93-4a2b-bcf6-61c27722aafc