Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Takei, Saori"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Takei, Saori1 (AUTHOR), Uchiyama, Yuta1 (AUTHOR), Bürger, Marco1,2,3 (AUTHOR) yoshiya@meiji.ac.jp, Suzuki, Taiki1 (AUTHOR), Okabe, Shoma1 (AUTHOR), Chory, Joanne2,3 (AUTHOR), Seto, Yoshiya1 (AUTHOR) yoshiya@meiji.ac.jp
Publikováno v:
Plant & Cell Physiology. Sep2023, Vol. 64 Issue 9, p996-1007. 12p.
Autor:
Kawada, Kojiro, Takahashi, Ikuo, Takei, Saori, Nomura, Akifumi, Seto, Yoshiya, Fukui, Kosuke, Asami, Tadao
Publikováno v:
Journal of Agricultural & Food Chemistry; 9/4/2024, Vol. 72 Issue 35, p19517-19525, 9p
Publikováno v:
社会教育研究年報. 37:1-29
Autor:
TAKEI, Saori, FUTAMURA, Rei
Publikováno v:
教育論叢. :86-96
Autor:
TAKEI, Saori, ZHANG, Yuanjing, XU, Zhenzhen, FUTAMURA, Rei, FUJITA, Keisuke, NAITO, Ayaka, GAO, Yige, OMURA, Takashi, WANG, Qianran
Publikováno v:
社会教育研究年報. 34:1-63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学. 65(2):85-95
The purpose of this paper is to clarify the dilemma of guaranteeing both “learning” and a “place of belonging” in a study support project, taking into consideration the logic of “education” and the logic of “inactivity.” This research
Autor:
MARUYAMA, Tsuyoshi, HASHIMOTO, Kei, ISHII, Kazuya, KUWAJIMA, Erika, OGASHIWA, Kahori, TAKEI, Saori
Publikováno v:
宇都宮大学教育学部教育実践紀要. (5号):323-376
text
紀要論文/Departmental Bulletin Paper
紀要論文/Departmental Bulletin Paper