Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Takeda, Mayu"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nishimon, Shohei, Ohnuma, Tohru, Takebayashi, Yuto, Katsuta, Narimasa, Takeda, Mayu, Nakamura, Toru, Sannohe, Takahiro, Higashiyama, Ryoko, Kimoto, Ayako, Shibata, Nobuto, Gohda, Tomohito, Suzuki, Yusuke, Yamagishi, Sho-ichi, Tomino, Yasuhiko, Arai, Heii
Publikováno v:
In Progress in Neuropsychopharmacology & Biological Psychiatry 2 June 2017 76:145-154
Autor:
Sannohe, Takahiro, Ohnuma, Tohru, Takeuchi, Masayoshi, Tani, Eriko, Miki, Yasue, Takeda, Mayu, Katsuta, Narimasa, Takebayashi, Yuto, Nakamura, Toru, Nishimon, Shohei, Kimoto, Ayako, Higashiyama, Ryoko, Shibata, Nobuto, Gohda, Tomohito, Suzuki, Yusuke, Yamagishi, Sho-ichi, Tomino, Yasuhiko, Arai, Heii
Publikováno v:
In Progress in Neuropsychopharmacology & Biological Psychiatry 2 June 2017 76:42-48
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
香川大学教育実践総合研究. 44:25-30
application/pdf
本研究では、保育者が保育の中で印象的だった子どもの声をもとに保育カンファレンスを行い、その影響を検討した。対象は、幼稚園の教職員6名と指導主事2名であった
本研究では、保育者が保育の中で印象的だった子どもの声をもとに保育カンファレンスを行い、その影響を検討した。対象は、幼稚園の教職員6名と指導主事2名であった
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matsuda, Yuhei, Okui, Tatsuo, Tatsumi, Hiroto, Okuma, Satoe, Kato, Akira, Morioka, Reon, Takeda, Mayu, Kanno, Takahiro
Publikováno v:
Dysphagia (0179051X); Aug2023, Vol. 38 Issue 4, p1096-1105, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.