Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Tak Nannah I"'
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 8, Iss 1, p 141 (2011)
Abstract Background Fruit and vegetable (FV) intake in children in the Netherlands is much lower than recommended. Recurrent appraisal of intake levels is important for detecting changes in intake over time and to inform future interventions and poli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0335a45ad12438097180eaef313068b
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 5, Iss 1, p 21 (2008)
Abstract Background To investigate if positive changes or maintenance high scores on potential behavioral determinants of fruit and vegetable (F&V) intake are associated with increased or maintenance favorable levels of F&V intake frequency in the sa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1782c140adb41f89a1751a1a8b2fc4c
Publikováno v:
Health Promotion International, 2011 Jun 01. 26(2), 244-254.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45153432
Autor:
Prins, Richard G., van Empelen, Pepijn, te Velde, Saskia J., Timperio, Anna, van Lenthe, Frank J., Tak, Nannah I., Crawford, David, Brug, Johannes, Oenema, Anke
Publikováno v:
Health Education Research, 2010 Jun 01. 25(3), 489-497.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45110679
Autor:
te Velde, Saskia J., Lennert Veerman, J., Tak, Nannah I., Bosmans, Judith E., Klepp, Knut-Inge, Brug, Johannes
Publikováno v:
In Economics and Human Biology 2011 9(1):14-22
Autor:
Tak, Nannah I.1 n.tak@vumc.nl, te Velde, Saskia J.1 s.tevelde@vumc.nl, Brug, Johannes1,2 j.brug@vumc.nl
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition & Physical Activity. 2008, Vol. 5, Special section p1-11. 11p. 1 Diagram, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.