Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"Tair, M."'
Autor:
Tair, M., Baaddi, M., Omari, L.H., Maouhoubi, A., Drissi, S., Farkad, O., Takassa, R., Hlil, E.K., Chafi, M.
Publikováno v:
In Inorganic Chemistry Communications November 2024 169
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Makhamatov Tair M., Khaziyev Valeriy S., Makhamatov Timour T., Yulbayev Radik Z., Giuliodori Lucio
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 103, p 01022 (2021)
The authors analyse the current objectives of modern education, based on recent studies of human existence revealing its multidirectional and multifaceted nature and determining the life position and behaviour of a person. The levels of the modern ed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/201b5ed134eb4faf871d2119a45d001a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ilham R. Mamedzade, Tair M. Makhamatov
Publikováno v:
Philosophical Aspects of Globalization: A Multidisciplinary Inquiry ISBN: 9789004516007
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::07589fdd8e1c5befb1c268abb4d83a50
https://doi.org/10.1163/9789004516007_026
https://doi.org/10.1163/9789004516007_026
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Radik Z. Yulbayev, Timour T. Makhamatov, Valeriy S. Khaziyev, Lucio Giuliodori, Tair M. Makhamatov
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 103, p 01022 (2021)
The authors analyse the current objectives of modern education, based on recent studies of human existence revealing its multidirectional and multifaceted nature and determining the life position and behaviour of a person. The levels of the modern ed
Autor:
Abu-Tair, M.
Publikováno v:
Der Internist; Apr2022 Supplement 2, Vol. 63 Issue 2, p290-293, 4p