Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Tai, Kentaro"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tai, Kentaro, Kuramitsu, Kaori, Kido, Masahiro, Tanaka, Motofumi, Komatsu, Shohei, Awazu, Masahide, Gon, Hidetoshi, So, Shinichi, Tsugawa, Daisuke, Mukubo, Hideyo, Terai, Sachio, Yanagimoto, Hiroaki, Toyama, Hirochika, Ajiki, Tetsuo, Fukumoto, Takumi
Publikováno v:
In Transplantation Proceedings April 2020 52(3):910-919
Autor:
SHIMOFURE, Tomonori, KIYAMA, Keiko, NAKAO, Hayato, KOYAMA, Keita, TAI, Kentaro, SHIMA, Takeru, SHIMODA, Hironobu
Publikováno v:
群馬大学共同教育学部紀要. 芸術・技術・体育・生活科学編. 58:27-36
Autor:
SHIMA, Takeru, NAKAO, Hayato, TAI, Kentaro, SHIMOFURE, Tomonori, ARAI, Yoshihiro, KIYAMA, Keiko, ONIZAWA, Yoko\n\n\n\n\n\n\n
Publikováno v:
群馬大学共同教育学部紀要. 芸術・技術・体育・生活科学編. 57:67-72
Autor:
TAI, Kentaro
Publikováno v:
群馬大学共同教育学部紀要. 芸術・技術・体育・生活科学編. 57:51-66
This study examined the description of ‘Competition’ and related phrases in “Elementary School Curriculum Guideline” and “Junior High School Curriculum Guideline” to determine how competition is used as part of the teaching material in Ph
Publikováno v:
群馬大学教育実践研究. 38:199-205
Empathy consisted of cognitive and affective empathy is one of the social skills in human for creating and maintaining the relationship with others. Since deficient of empathy would lead to bullying behavior in children and adolescents, development o
Autor:
SHIMA, Takeru, NAKAO, Hayato, TAI, Kentaro, SHIMOFURE, Tomonori, KIYAMA, Keiko, ARAI, Yoshihiro, ONIZAWA, Yoko
Publikováno v:
群馬大学共同教育学部紀要. 芸術・技術・体育・生活科学編. 56:109-117
Autor:
TAI, Kentaro, MOTOSHIMA, Namika, JINNO, Shutaro, MIYARA, Toshiyuki, MIYAMOTO, Aya, MASAMI, Kozue, NOJIRI, Naoko, TAKAHASHI, Koji
Publikováno v:
群馬大学共同教育学部紀要. 芸術・技術・体育・生活科学編. 56:99-107
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
TAI, Kentaro, JINNO, Shutaro, MOTOSHIMA, Namika, MIYARA, Toshiyuki, SHIMA, Takeru, SUETSUGU, Miki, FUMOTO, Masaki, IMAMURA, Hiroyuki
Publikováno v:
群馬大学教育実践研究. 37:163-169
The purpose of this study was to examine the effectiveness of a Karate trial teaching class in an initialteacher training course, through the student's formative assessment. It involved two case studies of trial teaching classes of Karate and that of