Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Tahita, M."'
Autor:
Decuypere, S., Meehan, Conor J., Van Puyvelde, S., De Block, T., Maltha, J., Palpouguini, L., Tahita, M., Tinto, H., Jacobs, J., Deborggraeve, S.
Yes
Background. Bacterial bloodstream infection (bBSI) is one of the leading causes of death in critically ill patients and accurate diagnosis is therefore crucial. We here report a 16S metagenomics approach for diagnosing and understanding bBSI
Background. Bacterial bloodstream infection (bBSI) is one of the leading causes of death in critically ill patients and accurate diagnosis is therefore crucial. We here report a 16S metagenomics approach for diagnosing and understanding bBSI
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/17303
Autor:
Ruizendaal, E, Mens, P, Tahita, M, Geskus, R, Versteeg, I, Traore, M, Lompo, P, Derra, K, Scott, S, Bradley, J, D'Alessandro, U, Tinto, H, Schallig, H
Pregnant women are a high risk group forPlasmodium falciparuminfections,which may result in maternalanemia and low birth weight newborns, among other adversebirth outcomes. Intermittent preventive treatment withsulfadoxine-pyrimethamine during pregna
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::20f4228681fa8513549df845ad7612d4
https://doi.org/10.1111/tmi.12978
https://doi.org/10.1111/tmi.12978
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.