Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Tahirsylaj, Armend"'
Autor:
Werler, Tobias Christoph1, Tahirsylaj, Armend2 armend.tahirsylaj@ntnu.no
Publikováno v:
European Journal of Teacher Education. Apr2022, Vol. 45 Issue 2, p154-172. 19p.
From Content- to Competence-Based Curricula – An Educational Account of Curriculum Policy in Kosovo.
Autor:
Tahirsylaj, Armend1, Fazliu, Fitore2
Publikováno v:
European Education. Mar 2021, Vol. 53 Issue 1, p1-14. 14p. 2 Charts.
Autor:
Tahirsylaj, Armend1 armend.tahirsylaj@ntnu.no, Wahlström, Ninni1
Publikováno v:
Curriculum Journal. Dec2019, Vol. 30 Issue 4, p484-503. 20p. 1 Chart.
Autor:
Tahirsylaj, Armend1 armend.tahirsylaj@lnu.se
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies. Apr2019, Vol. 51 Issue 2, p162-184. 23p. 1 Diagram, 4 Charts, 7 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tahirsylaj, A, Smith, W C, Khan, G & Wermke, W 2021, ' Konceptualno in metodološko oblikovanje »globalne« identitete učitelja s pomočjo talis ', Center for Educational Policy Studies Journal, vol. 11, no. 3, pp. 75-95 . https://doi.org/10.26529/cepsj.1090
The present article investigates the construction of a ‘global’ teacher identity by the Organisation for Economic Cooperation and Development (OECD) since the introduction of the Teaching and Learning International Survey (TALIS) in 2008. We crit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::437d0a82389c6b0df10510cd208e20e0
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/236644470/1090_Article_Text_3499_1_10_20210928.pdf
https://www.pure.ed.ac.uk/ws/files/236644470/1090_Article_Text_3499_1_10_20210928.pdf