Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Tahara, Keiichiro"'
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2023 225:4483-4492
Autor:
Coscieme, Luca, Kojima, Satoshi, Khodke , Aditi, Yamanaka, Bruno, Iwasaka, Fernanda, Javier Contreras Pineda, Francisco, Lyn de Albuquerque Fujiwara, Flora, Alexsander Silva, Victor, Kumar Jha, Vimlendu, Bery, Ashim, Singh Sangwan, Kuldip, Choudhary, Kailash, Koide, Ryu, Asakawa, Kenji, Liu, Chen, Watabe, Atsushi, Currie, Paul, Nekasa, Solophina, Guya, Jokudu, Chaikaew, Pasicha, Bunditsakulchai, Pongsun, Pongkijvorasin, Sittidaj, Lettenmeier, Michael, Broman, Jennie, Shirane, Sumito, Yano, Sayaka, Tahara, Keiichiro, Shinoda, Sayaka, Tuncer, Burcu, Gilby, Simon, Oberti, Francesca
The concept of 1.5-degree lifestyles involves changesin household consumption for achieving levels of perperson carbon footprint compatible with the 1.5°C targetof the Paris Agreement (IPCC, 2018). This requires,on average, emitting the equivalent o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::5b99bfd2cf27bb0f6fc35a23af951d41
https://www.iges.or.jp/en/pub/1-5degree-policiesforlowcarboncities2030/en
https://www.iges.or.jp/en/pub/1-5degree-policiesforlowcarboncities2030/en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.