Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Tadeja, Sławomir K."'
Real-Time Onboard Object Detection for Augmented Reality: Enhancing Head-Mounted Display with YOLOv8
Autor:
Łysakowski, Mikołaj, Żywanowski, Kamil, Banaszczyk, Adam, Nowicki, Michał R., Skrzypczyński, Piotr, Tadeja, Sławomir K.
This paper introduces a software architecture for real-time object detection using machine learning (ML) in an augmented reality (AR) environment. Our approach uses the recent state-of-the-art YOLOv8 network that runs onboard on the Microsoft HoloLen
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.03537
Autor:
Kostiuk, Ivan, Stachura, Przemysław, Tadeja, Sławomir K., Trzciński, Tomasz, Spurek, Przemysław
Designing a 3D game scene is a tedious task that often requires a substantial amount of work. Typically, this task involves synthesis, coloring, and placement of 3D models within the game scene. To lessen this workload, we can apply machine learning
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2108.01411
Autor:
Tadeja, Sławomir K., Solari Bozzi, Luca O., Samson, Kerr D.G., Pattinson, Sebastian W., Bohné, Thomas
Publikováno v:
In Computers & Graphics December 2023 117:134-144
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.