Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Tadashi Nunobiki"'
Publikováno v:
IROS
The aim of our study was to develop a method by which a social robot can greet passersby and get their attention without causing them to suffer discomfort.A number of customer services have recently come to be provided by social robots rather than pe
Autor:
Keisuke Inazawa, Mitsuhiro Goto, Akihiro Kashihara, Tadashi Nunobiki, Tatsuya Ishino, Narimune Matsumura
Publikováno v:
HRI
In presentation, presenters are required to conduct non-verbal behavior involving face direction and gesture, which is so important for promoting audience's understanding. However, it is not simple for the presenters to use appropriate non-verbal beh
Publikováno v:
RO-MAN
Social robots have been providing a number of customer services lately. For example, they can take the place of people as receptionists. When people interact they predict each others decision-making from the others actions and take suitable actions f
Autor:
Tadashi Nunobiki, Kohjun Koshiji, Toshimitsu Tsubaki, Higo Naoki, Tatsuya Ishihara, Nakano Masanao
Publikováno v:
The Proceedings of JSME annual Conference on Robotics and Mechatronics (Robomec). 2018:2A1-F12
Autor:
Mitsuhiro Goto, Tatsuya Ishino, Keisuke Inazawa, Narimune Matsumura, Tadashi Nunobiki, Akihiro Kashihara, Inazawa, Keisuke, Matsumura, Narimune, Nunobiki, Tadashi, Kashihara, Akihiro
Publikováno v:
ACM/IEEE International Conference on Human-Robot Interaction; Mar2019, p660-661, 2p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.