Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Tachmatzidis D"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sofologi, M., Markou, E., Kougioumtzis, G., Kamari, A., Efstratopoulou, M., Tsiviki, E., Tachmatzidis, D.
The aim of the present study is to investigate the linguistic profile of patients with Primary Progressive Multiple Sclerosis (PPMS) in relation to linguistic deficits associated with specific brain areas. Ten adults with PPMS were tested for the nee
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::1ce51f3bd7f44c0ab240347995e39c27
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Intelligence
We explored relations between attention control, shifting flexibility, working memory, reasoning in different domains, awareness about reasoning, and language from 9 to 15 years of age. For this aim 198 9-, 11-, 13-, and 15-years old participants wer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0df7d292bb1b1b5229d13de889ec3969
https://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/37464
https://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/37464
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.