Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Tablet-based assessment"'
Publikováno v:
African Journal of Psychological Assessment, Vol 6, Iss 0, Pp e1-e10 (2024)
This article provides a rationale for exploring the use of tablet-based assessment of children between the ages of 3 years and 5 years. The purpose of the study was to gain insights from young children’s digital test-taking performances and experie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11c0c48d1e054b1691472c88ad90362d
Publikováno v:
Children, Vol 11, Iss 8, p 914 (2024)
Background/Objectives: The increase in digital tools in early childhood education highlights the need for evidence-based assessments that support cognitive development and align with educational requirements and technological advances. This study con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a22d3c8177be4f848b95be0ff88680e6
Autor:
Quentin Le Boterff, Ayah Rabah, Loïc Carment, Narjes Bendjemaa, Maxime Térémetz, Anaëlle Alouit, Agnes Levy, Guillaume Tanguy, Valentine Morin, Isabelle Amado, Macarena Cuenca, Guillaume Turc, Marc A. Maier, Marie-Odile Krebs, Påvel G. Lindberg
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 14 (2023)
BackgroundWe performed a pilot study on whether tablet-based measures of manual dexterity can provide behavioral markers for detection of first-episode psychosis (FEP), and whether cortical excitability/inhibition was altered in FEP.MethodsBehavioral
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d0bb6cc9bfa4e6c96544a74c5efcdc1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 11, Iss 7, p 143 (2023)
In this article, we propose that basic cognitive skills may be fostered and assessed in early childhood educational (pre-K) settings using a technology-based approach to assessment. BELLA (Bilingual English Language Learner Assessment), designed for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5ab887edd00454fb78cf4ae8dad856b
Autor:
Valentin Clemens, Maximilian M. Saller, Rupert Meller, Carl Neuerburg, Christian Kammerlander, Wolfgang Boecker, Matthias Klein, Vera Pedersen
Publikováno v:
Journal of Clinical Medicine; Volume 12; Issue 9; Pages: 3144
Background: Low energy falls (LEF) in older adults constitute a relevant cause for emergency department (ED) visits, hospital admission and in-hospital mortality. Patient-reported outcome measures containing information about patients’ medical, men
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grapin, Nadine, Sayac, Nathalie
Publikováno v:
Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12)
Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), Feb 2022, Bozen-Bolzano, Italy
Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME12), Feb 2022, Bozen-Bolzano, Italy
International audience; Assessments are increasingly being designed on a digital artefact (computer or tablet), while in France the equipment rate in primary schools is still low. Some computer-based assessment tasks use specific software functionali
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7c6fc5a9a9345457ce6ca9ce45152042
https://hal.science/hal-03753427
https://hal.science/hal-03753427