Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Tabeau K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Student research report documenting explorative research in the possibilities to include shy children in Contextmapping research, directed at mapping user's experiences.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::fba5d5bc067b8cda7a484211e6a135f7
http://resolver.tudelft.nl/uuid:05eab898-bfac-4709-9312-720e60df4839
http://resolver.tudelft.nl/uuid:05eab898-bfac-4709-9312-720e60df4839
Student research report documenting an explorative research in adapting Contextmapping techniques for mapping user's experiences to child participants. The research topic was exploring children's fears through generative techniques.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::851458cf9fd7b34d6ed0706178fcf0e8
http://resolver.tudelft.nl/uuid:28d694bc-cbd1-4864-957a-3b32923488f7
http://resolver.tudelft.nl/uuid:28d694bc-cbd1-4864-957a-3b32923488f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.