Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Tabatadze, V. A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jeladze, V.1 veriko.jeladze001@ens.tsu.edu.ge, Tabatadze, V.1, Prishvin, M.1 prishvin@gmail.com, Petoev, I.1, Zaridze, R.1 revaz_zaridze@mail.ru
Publikováno v:
Journal of Applied Electromagnetism. Jun2016, Vol. 18 Issue 1, p1-13. 13p. 10 Diagrams, 7 Graphs.
Autor:
Petoev, I. M.1 ivanpetoev@gmail.com, Tabatadze, V. A.1 vasilitabatadze@gmail.com, Kakulia, D. G.1 dkakulia@gmail.com, Zaridze, R. S.1 revaz.zaridze@lae.tsu.ge
Publikováno v:
Journal of Applied Electromagnetism. Dec2015, Vol. 17 Issue 2, p1-12. 12p. 5 Diagrams, 8 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Petoev, I. M.1 ivanpetoev@gmail.com, Tabatadze, V. A.1 vasilitabatadze@gmail.com, Zaridze, R. S.1 revaz.zaridze@lae.tsu.ge
Publikováno v:
Journal of Applied Electromagnetism. Dec2013, Vol. 15 Issue 2, p8-27. 20p. 28 Diagrams, 9 Graphs.
Autor:
Petoev, I. M.1 ivanpetoev@gmail.com, Tabatadze, V. A.1 vasilitabatadze@gmail.com, Kakulia, D. G.1 dkakulia@lae.tsu.ge, Zaridze, R. S.1 revaz.zaridze@lae.tsu.ge
Publikováno v:
Journal of Applied Electromagnetism. Dec2012, Vol. 14 Issue 2, p39-55. 17p. 9 Diagrams, 11 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2016 XXIst International Seminar/Workshop on Direct & Inverse Problems of Electromagnetic & Acoustic Wave Theory (DIPED); 2016, p133-137, 5p
Publikováno v:
2016 XXIst International Seminar/Workshop on Direct & Inverse Problems of Electromagnetic & Acoustic Wave Theory (DIPED); 2016, p83-87, 5p
Publikováno v:
2016 XXIst International Seminar/Workshop on Direct & Inverse Problems of Electromagnetic & Acoustic Wave Theory (DIPED); 2016, p38-41, 4p