Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Taatgen, NA"'
Publikováno v:
PROCEEDINGS OF THE SIXTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON COGNITIVE MODELING, 418-419
STARTPAGE=418;ENDPAGE=419;TITLE=PROCEEDINGS OF THE SIXTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON COGNITIVE MODELING
STARTPAGE=418;ENDPAGE=419;TITLE=PROCEEDINGS OF THE SIXTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON COGNITIVE MODELING
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::27eb569824353941d7f27140338c248f
https://research.rug.nl/en/publications/c244cb22-d7ee-4268-b25d-10e39fc55fd0
https://research.rug.nl/en/publications/c244cb22-d7ee-4268-b25d-10e39fc55fd0
Autor:
Taatgen, NA, Anderson, [No Value]
Publikováno v:
Cognition, 86(2):PII S0010-0277(02)00176-2, 123-155. ELSEVIER SCIENCE BV
Learning the English past tense is characterized by a U-shaped learning function for the irregular verbs. Existing cognitive models often rely on a sudden increase in vocabulary, a high token-frequency of regular verbs, and complicated schemes of fee
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::93839e2f445e9f9e9950d063102d82c2
https://research.rug.nl/en/publications/b75464ad-ca2e-4935-b447-e863d8750f01
https://research.rug.nl/en/publications/b75464ad-ca2e-4935-b447-e863d8750f01
Publikováno v:
ICCM-2001: PROCEEDINGS OF THE 2001 FOURTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON COGNITIVE MODELING, 163-168
STARTPAGE=163;ENDPAGE=168;TITLE=ICCM-2001
STARTPAGE=163;ENDPAGE=168;TITLE=ICCM-2001
In this paper a tool will be presented that simulates human perception and motor behavior in interaction with graphical user interfaces in the Microsoft Windows environment. The simulated hand and eye tool can be used in combination with any cognitiv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a8d6dfa0a7f6ef20700b8369cd546194
https://research.rug.nl/en/publications/34d48eac-7a52-43dd-a27a-6efd098b9132
https://research.rug.nl/en/publications/34d48eac-7a52-43dd-a27a-6efd098b9132
Publikováno v:
ICCM-2001: PROCEEDINGS OF THE 2001 FOURTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON COGNITIVE MODELING, 211-216
STARTPAGE=211;ENDPAGE=216;TITLE=ICCM-2001
STARTPAGE=211;ENDPAGE=216;TITLE=ICCM-2001
Individual differences in skill acquisition are influenced by several architectural factors. According to Ackerman's theory, general intelligence, speed of proceduralization and psychomotor speed influence different stages of skill acquisition. Acker
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::98ba88104ee4d963e2cd5fe9c0ad0b8e
https://research.rug.nl/en/publications/f5985561-74ea-4282-9d89-286446214ad8
https://research.rug.nl/en/publications/f5985561-74ea-4282-9d89-286446214ad8
Publikováno v:
COMPUTERS IN PSYCHOLOGY 5, 113-125
STARTPAGE=113;ENDPAGE=125;TITLE=COMPUTERS IN PSYCHOLOGY 5
STARTPAGE=113;ENDPAGE=125;TITLE=COMPUTERS IN PSYCHOLOGY 5
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::1864c555abf06f4b9098fb1dc9e27156
https://research.rug.nl/en/publications/5c67fb00-13da-4709-b541-9c6e99c588a6
https://research.rug.nl/en/publications/5c67fb00-13da-4709-b541-9c6e99c588a6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.