Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"TVET educators"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Problems and Perspectives in Management, Vol 17, Iss 3, Pp 350-361 (2019)
Rewards are a function of job satisfaction and morale. As a result, it is generally accepted that dissatisfaction with intrinsic and extrinsic rewards offered by the employer results in employee reduced job satisfaction and morale. This paper endeavo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf9d9824fa524594a45d3ee7d8eb01ba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Online Journal for TVET Practitioners (OJ-TP); 2024, Vol. 9 Issue 1, p24-36, 13p
Publikováno v:
International Journal of Advanced Engineering Research and Science. 4:190-201
Similar to other higher education institutions, knowledge sharing among highly skilled instructors and other instructors is important in improving the quality of training and skills development in the Technical Vocational Education and Training (TVET
Autor:
Andrew Jeremiah
Publikováno v:
Indian Journal of Commerce & Management Studies. :47
Educator turnover intentions and prolonged tenure is a huge problem in Public TVET institutions in the Western Cape in South Africa. Educator turnover and prolonged tenure intentions is interconnected to educators’ dissatisfaction with rewards (int
Publikováno v:
Global Journal of Engineering and Technology Advances. 8:068-075
This study examined the level of expertise of Technical and Vocational Education Training (TVET) educators to use e-learning technologies for the delivery of TVET curriculum at higher levels of education. Gender influence on the TVET educators’ com
Autor:
Rozali, Mohd Zulfadli, Go Chai Hong, Samshul, Siti Nurafiqah, Ismail, Affero, Zakaria, Anies Faziehan
Publikováno v:
Journal of Technical Education & Training; 2024, Vol. 16 Issue 2, p171-182, 12p