Zobrazeno 1 - 10
of 3 982
pro vyhledávání: '"TV for children"'
Autor:
Leiliane de Carvalho Cordeiro, Alder Mourão de Sousa, Janaína Braga de Paiva, Naíza Nayla Bandeira de Sá
Publikováno v:
O Mundo da Saúde, Vol 47 (2023)
Resolution No. 163/2014 deals with the abusiveness of advertisements in general aimed at children. Considering the relevance of the topic for public health, it is important to carry out research on the subject. The objective was to investigate the ad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b32780e0878d48f3a83c9a5380812c9d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhou, Zhenghua1 zzhnuph@163.com, Diao, Qinqin1, Shao, Nan1, Liang, Youke1, Lin, Li1, Lei, Yan1, Zheng, Lingmei1
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/2/2015, Vol. 10 Issue 7, p1-12. 12p.
Autor:
Yulia Dolgova, Cao Yu
Publikováno v:
Theoretical and Practical Issues of Journalism. 9:543-553
The article deals with functions of China’s TV programs for children and forms in which they are implemented. The variety of the genres and thematic content is aimed at one of the biggest TV audiences and is broadcast on both universally available
Autor:
Ortiz, Miguel A.1,2 amortiz.@ccinf.ucm.es, Ruiz, José A.3 jars@ccinf.ucm.es, Díaz, Elba4 ediaz@villanueva.edu
Publikováno v:
Comunicar. 2013, Vol. 20 Issue 40, p137-144. 8p.
Autor:
Ortiz, M. A.1 maortiz@ccinf.ucm.es, Ruiz, J. A.2 jars@ccinf.ucm.es, Díaz, E.3 ediaz@villanueva.edu
Publikováno v:
Comunicar. 2013, Vol. 20 Issue 40, p137-144. 8p.
Publikováno v:
Communications in Computer and Information Science ISBN: 9783031196782
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c6eb7fa18b9b04baa8d4a0f1f8ab0f03
https://doi.org/10.1007/978-3-031-19679-9_88
https://doi.org/10.1007/978-3-031-19679-9_88
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 10, Iss 7, p e0128746 (2015)
To conduct an analysis of the frequency of unhealthy food advertising on mainland Chinese television (TV) and children and adolescents' risk of exposure to them.The frequencies of all types of advertisements (ads) on forty TV channels in mainland Chi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51c1a559632a4c8e919dd0e78a98a2c9
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.