Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"TULLY, STEPHANIE M."'
Autor:
Rosa, Wendy De La (AUTHOR) wendyde@wharton.upenn.edu, Tully, Stephanie M (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Apr2022, Vol. 48 Issue 6, p991-1009. 19p. 2 Charts, 3 Graphs.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Aug . 118(35), 1-5.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27075306
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paley, Anna1 (AUTHOR) paley.20@osu.edu, Tully, Stephanie M2 (AUTHOR), Sharma, Eesha3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Feb2019, Vol. 45 Issue 5, p889-905. 17p. 2 Color Photographs, 1 Diagram, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
TULLY, STEPHANIE M., SHARMA, EESHA
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2018 Feb 01. 44(5), 960-973.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26570447
Autor:
Tully, Stephanie M.1 smtully@stanford.edu, Sharma, Eesha2 esharma@sdsu.edu
Publikováno v:
Consumer Psychology Review. Jan2022, Vol. 5 Issue 1, p125-143. 19p.
Autor:
TULLY, STEPHANIE M.1 stully@stern.nyu.edu, HERSHFIELD, HAL E.2 hal.hershfield@anderson.ucla.edu, MEYVIS, TOM3 tmeyvis@stern.nyu.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Jun2015, Vol. 42 Issue 1, p59-75. 17p. 6 Graphs.
The Role of the Beneficiary in Willingness to Pay for Socially Responsible Products: A Meta-analysis
Autor:
Tully, Stephanie M., Winer, Russell S.
Publikováno v:
In Journal of Retailing June 2014 90(2):255-274
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.