Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"TSUKAMOTO,Kentaro"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Okamura, Kazuhiko, Dijkstra, Johannes M., Tsukamoto, Kentaro, Grimholt, Unni, Wiegertjes, Geert F., Kondow, Akiko, Yamaguchi, Hisateru, Hashimoto, Keiichiro
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2021 Dec . 118(51), 1-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27117550
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
OECD Future of Education and Skills 2030プロジェクトにおけるコンピテンシーに関する議論の変遷 : OECDラーニング・コンパス(学びの羅針盤)2030に着目して
Autor:
AMEMIYA,Saori, TSUKAMOTO,Kentaro, AMEMIYA,Saori(Tokyo Gakugei University), TSUKAMOTO,Kentaro(Tokyo Gakugei University / Musashi University)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 72:579-588
Autor:
OIKAWA,Chisato, OUGIHARA,Takashi, TSUKAMOTO,Kentaro, MATSUO,Naohiro, OIKAWA,Chisato(Research Organization for Next-Generation Education, Tokyo Gakugei University), OUGIHARA,Takashi(Research Organization for Next-Generation Education, Tokyo Gakugei University), TSUKAMOTO,Kentaro(Teacher Training Course, Musashi University / Research Organization for Next-Generation Education, Tokyo Gakugei University), MATSUO,Naohiro(Department of Educational Psychology, Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 72:157-167
Autor:
OUGIHARA,Takashi, TSUKAMOTO,Kentaro, OSHIO,Keigo, OUGIHARA,Takashi(Tokyo Gakugei University Research Organization for Next-Generation Education), TSUKAMOTO,Kentaro(Tokyo Gakugei University Research Organization for Next-Generation Education), OSHIO,Keigo(Tokyo Gakugei University Research Organization for Next-Generation Education)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 71:669-681
Autor:
MATSUO,Naohiro, OIKAWA,Chisato, OSHIO,Keigo, TSUKAMOTO,Kentaro, NAGATA,Shigeo, HAYASHI,Masami, YUAN,Xiaoyu, FUSE,Azusa, MATSUO,Naohiro(Department of Clinical Psychology, Tokyo Gakugei University), OIKAWA,Chisato(Research Organization for Next-Generation Education, Tokyo Gakugei University), OSHIO,Keigo(Research Organization for Next-Generation Education, Tokyo Gakugei University), TSUKAMOTO,Kentaro(Research Organization for Next-Generation Education, Tokyo Gakugei University), NAGATA,Shigeo(Graduate School of Teacher Education, Tokyo Gakugei University), HAYASHI,Masami(Department of School Psychology, Tokyo Gakugei University), YUAN,Xiaoyu(Research Organization for Next-Generation Education, Tokyo Gakugei University), FUSE,Azusa(Research Organization for Next-Generation Education, Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 71:111-125
Autor:
Tsukamoto, Kentaro, Uchikoshi, Junichi, Otani, Masaki, Hirano, Toshinori, Ie, Yutaka, Nagai, Takabumi, Adachi, Kenji, Kawai, Kentaro, Arima, Kenta, Morita, Mizuho
Publikováno v:
In Current Applied Physics December 2012 12 Supplement 3:S29-S32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.