Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"TPASK"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 8, p 796 (2023)
The use of technology in education has experienced significant growth in recent years. In this regard, computational chemistry is considered a dynamic element due to the constant advances in computational methods in chemistry, making it an emerging t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/490a69047c6c446c98abbd382d3ede8c
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 7, p 648 (2023)
The educational scenario after the COVID-19 confinement presents new challenges for teachers. Technological advances require teachers to be prepared for instruction through technology, and with this, the need for e-learning courses arose to strengthe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c51d5d9a71fd4d5d8a53af7bb2e92437
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 10, p 640 (2021)
Currently, a growing number of learning institutions at all educational levels are including problem-based learning (PBL) in their curricula. PBL scenarios often utilise technology and socio-scientific Issues (SSI), which enables the simultaneous lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b30ce9587b004d30b786358cbeec2699
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 13; Issue 7; Pages: 648
The educational scenario after the COVID-19 confinement presents new challenges for teachers. Technological advances require teachers to be prepared for instruction through technology, and with this, the need for e-learning courses arose to strengthe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tatiana Díaz-Arce, Sofía Druker-Ibañez, Mauricio Escudey, José Hernández-Ramos, Maija Aksela, Bárbara Jorquera-Moreno, Jorge Rodríguez-Becerra, Lizethly Cáceres-Jensen, Johannes Pernaa
Publikováno v:
Journal of Chemical Education. 98:1571-1582
Att lära sig grunderna i kemisk kinetik på universitetsnivå är utmanande, vilket bland annat beror på begreppens abstrakta natur och den begränsade kopplingen till vardagliga tillämpningar. Denna studie bestod av två faser. I det första steg
Tällä hetkellä yhä useammat oppilaitokset kaikilla koulutustasoilla sisältävät ongelmakohtaisen oppimisen opetussuunnitelmiinsa. PBL-skenaarioissa käytetään usein tekniikkaa ja yhteiskuntatieteellisiä kysymyksiä (SSI), mikä mahdollistaa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::466f258a4536a0b516c88e8dc8d6f833
http://hdl.handle.net/10138/335358
http://hdl.handle.net/10138/335358
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 640, p 640 (2021)
Currently, a growing number of learning institutions at all educational levels are including problem-based learning (PBL) in their curricula. PBL scenarios often utilise technology and socio-scientific Issues (SSI), which enables the simultaneous lea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.