Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"TPACK-framework"'
Autor:
Chaaban, Youmen, Sawalhi, Rania
Publikováno v:
Higher Education in Emergencies: Best Practices and Benchmarking
Autor:
Edmond W. M. Lam, Daniel W. M. Chan, Francis M. F. Siu, Benjamin I. Oluleye, Nimesha Sahani Jayasena
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 7, p 703 (2024)
Active learning is essential for students in the construction and surveying disciplines due to the practical work nature and technical demands of these professions. This research study aims to identify and evaluate effective pedagogical strategies an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00d075aa891a4d81959a451738d90188
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Education and Teaching, Vol 4, Iss 1, Pp 20-34 (2022)
The objectives of this research is to explore how the English teachers implement TPACK in online learning context and to know the challenges faced by the English teachers in implementing TPACK. There were several studies in the implementation of TPAC
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a41796115c17447182b911df8e14edbb
Publikováno v:
Primary: Jurnal Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Vol 11, Iss 2, Pp 527-537 (2022)
Due to the COVID-19 outbreak, it requires that the learning process, including teaching English at the elementary school level, is carried out with an online learning system. Implementing an online learning system is closely related to the use of tec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2e2d310f79f427a968a24a94de736e1
Publikováno v:
Langkawi: Journal of The Association for Arabic and English, Vol 7, Iss 2, Pp 145-156 (2021)
Online remote teaching has been implemented to curb the spread of corona virus (Covid-19) pandemic. Due to this unprecedented situation, EFL writing teachers should immediately adjust their teaching approaches through utilizing technology. Given the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2edd46f8e19d49f3b201b7f686c40a0b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Sains Universitas Muhammadiyah Semarang, Vol 9, Iss 2, Pp 126-136 (2021)
Electrolyte and non-electrolyte solutions were chemical materials that had three levels of representation. However, during the learning process there were still many learning difficulties. One of the factors that students experience difficulty in lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2ccddd1e9b24af3ac83e4acb83e9991