Zobrazeno 1 - 10
of 5 007
pro vyhledávání: '"TPACK-framework"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
Globalisation demands proficient English educators to produce graduates competent in the English language for the 21st century. Achieving this goal necessitates optimising teacher training programs, yet challenges persist, such as ESL pre-service tea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/973f27e7c08a4cbc8ee1f61b94e937c6
Autor:
Tian Yang, Chuanmei Dong
Publikováno v:
Computers and Education Open, Vol 7, Iss , Pp 100228- (2024)
Teachers’ implementation of information and communication technologies (ICT) directly shapes how children learn in early childhood education (ECE) contexts. While the number of studies on teachers’ implementation of ICT in ECE settings has increa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d115fd5674a44eecb2579a3e3703f050
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Osama Abo Khadour
Publikováno v:
Syrian Journal for Science and Innovation, Vol 2, Iss 3 (2024)
Teachers are the backbone of the educational process. Therefore, many studies have investigated their technological and pedagogical content knowledge (TPACK) framework. This study aims to classify Syrian mathematics teachers’ technological mathemat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b7c0af3aad14eaca3d7b2769f90dd6b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Social Sciences & Humanities Open 2024 9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Elemen, Vol 10, Iss 3 (2024)
Integrating technological, pedagogical, and mathematical content knowledge poses an inherent challenge. Educators are tasked with achieving a harmonious equilibrium among these facets to ensure the productive utilization of technology to bolster math
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1eea6bf9b9f64725a9207e98bacb9ea1
Autor:
Lislee C. Valle, Roselyn R. Gonzales, Rose Mary L. Almacen, Gesselle Batucan, Gamaliel G. Gonzales
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
In the ever-evolving landscape of educational technology, it is vital to understand the empirical relationships of teachers' Technological Pedagogical and Content Knowledge (TPACK) and its interplay with explanatory factors such as cyber wellness, sc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33a60e6b50644bfd9e7f60ee6309e60b