Zobrazeno 1 - 10
of 277
pro vyhledávání: '"TORMALA, ZAKARY"'
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology January 2024 110
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology January 2020 86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tormala, Zakary Lochel
In past research it has been assumed that when someone resists persuasion, the impact of the persuasive message on the target attitude is essentially nil. The present research questions this assumption and proposes a metacognitive framework for under
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1058192879
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology May 2019 82:160-175
Autor:
KUPOR, DANIELLA, TORMALA, ZAKARY
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2018 Oct 01. 45(3), 490-510.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27030203
Autor:
Tormala, Zakary L., Petty, Richard E.
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 2004 Jan 01. 14(4), 427-442.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1480540
Autor:
Tormala, Zakary L
Publikováno v:
In Current Opinion in Psychology August 2016 10:6-11
Publikováno v:
Harvard Business School Cases. Mar 01, 2022, p1-709. 709p.
Persuasion, Interrupted: The Effect of Momentary Interruptions on Message Processing and Persuasion.
Autor:
KUPOR, DANIELLA M.1 dkupor@stanford.edu, TORMALA, ZAKARY L.2 ztormala@stanford.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Aug2015, Vol. 42 Issue 2, p300-315. 16p. 2 Diagrams, 2 Graphs.