Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"TOPONYMIC NAMING"'
Autor:
Marina V. Golomidova
Publikováno v:
Вопросы ономастики, Vol 17, Iss 3, Pp 263-278 (2020)
The paper looks into the specifics of urban place naming from the perspective of modern territory marketing and branding. Regarding the image of a place as a strategy, the author postulates the importance of toponymic image-building for the market ec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b804c6ec73234fb08d4c30e10089b075
Autor:
Marina V. Golomidova
Publikováno v:
Вопросы ономастики, Vol 16, Iss 3, Pp 162-178 (2019)
The article explores the possibilities of using product-naming techniques to create new urban place names. The author reveals the distinctive nature of this approach among other naming strategies, which consists in the pragmatic focus of the name-cre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c02b0c0f58bf48a0babaa620c68a4caf
Autor:
M. V. Golomidova
Publikováno v:
Voprosy Onomastiki, Vol 16, Iss 3, Pp 162-178 (2019)
The article explores the possibilities of using product-naming techniques to create new urban place names. The author reveals the distinctive nature of this approach among other naming strategies, which consists in the pragmatic focus of the name-cre
Autor:
Golomidova, M. V.
Рукопись поступила в редакцию 23.07.2020. Received on 23 July 2020. Статья посвящена рассмотрению процессов топонимической номинации в отношении город
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::4afb9180acbf5da31e4d1b8fe7e54534
https://www.elibrary.ru/item.asp?id=44368936
https://www.elibrary.ru/item.asp?id=44368936
Autor:
Golomidova, M. V.
Статья посвящена возможностям использования технологии нейминга для создания новых городских топонимов. Автор раскрывает понятийное
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::2c443f70bd6cdf1f79d98d761d0d606d
https://hdl.handle.net/10995/81303
https://hdl.handle.net/10995/81303
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.