Zobrazeno 1 - 10
of 141
pro vyhledávání: '"TOMASZEWSKI, Wojtek"'
Autor:
ZAJĄC, Tomasz1 (AUTHOR) t.zajac@uq.edu.au, TOMASZEWSKI, Wojtek1 (AUTHOR) w.tomaszewski@uq.edu.au, PERALES, Francisco1 (AUTHOR) f.perales@uq.edu.auy, XIANG, Ning1 (AUTHOR) n.xiang@uq.edu.au
Publikováno v:
Revista Internacional del Trabajo. Dec2023, Vol. 142 Issue 4, p611-638. 28p.
Autor:
ZAJĄC, Tomasz1 t.zajac@uq.edu.au, TOMASZEWSKI, Wojtek1 w.tomaszewski@uq.edu.au, PERALES, Francisco1 f.perales@uq.edu.au, XIANG, Ning1 n.xiang@uq.edu.au
Publikováno v:
International Labour Review. Dec2023, Vol. 162 Issue 4, p561-585. 25p.
Autor:
ZAJĄC, Tomasz1 (AUTHOR) t.zajac@uq.edu.au, TOMASZEWSKI, Wojtek1 (AUTHOR) w.tomaszewski@uq.edu.au, PERALES, Francisco1 (AUTHOR) f.perales@uq.edu.au, XIANG, Ning1 (AUTHOR) n.xiang@uq.edu.au
Publikováno v:
Revue Internationale du Travail. Dec2023, Vol. 162 Issue 4, p615-643. 29p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tomaszewski, Wojtek, Huang, Yangtao, Xiang, Ning, Flesken, Anaïd, McCourt, Brianna, McCarthy, Ian
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2021 109
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tomaszewski, Wojtek1 (AUTHOR) w.tomaszewski@uq.edu.au, Zajac, Tomasz1 (AUTHOR), Rudling, Emily2 (AUTHOR), te Riele, Kitty2 (AUTHOR), McDaid, Lisa1 (AUTHOR), Western, Mark1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Australian Journal of Social Issues (John Wiley & Sons, Inc. ). Mar2023, Vol. 58 Issue 1, p111-130. 20p.
Publikováno v:
International Studies in Sociology of Education; Jun2024, Vol. 33 Issue 2, p179-202, 24p