Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"TOKER, Sacip"'
Autor:
Akgun, Mahir, Toker, Sacip
This study explores the role of pretesting when integrated with conversational AI tools, specifically ChatGPT, in enhancing learning outcomes. Drawing on existing research, which demonstrates the benefits of pretesting in memory activation and retent
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.13487
Autor:
Toker, Sacip, Akgun, Mahir
This study investigates whether assessments fostering higher-order thinking skills can reduce plagiarism involving generative AI tools. Participants completed three tasks of varying complexity in four groups: control, e-textbook, Google, and ChatGPT.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.13412
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity December 2024 54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Toker, Sacip
The purpose of the study is to reveal pre-service teachers&rsquo
technology competencies during their four-year teacher training program at Burdur School of Education, Sü
leyman Demirel University in Turkey. The sample size is 1086 stud
technology competencies during their four-year teacher training program at Burdur School of Education, Sü
leyman Demirel University in Turkey. The sample size is 1086 stud
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12605345/index.pdf
Publikováno v:
In Computers & Education October 2018 125:273-283
Autor:
Toker, Sacip1 sacip.toker@atilim.edu.tr, Baturay, Meltem Huri2
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Apr2022, Vol. 32 Issue 2, p1267-1292. 26p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Toker, Sacip a, ∗, 1, Baturay, Meltem Huri b, 1
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior February 2016 55 Part B:668-679
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2016 Aug 01. 25(4), 628-640.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43867811