Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"TOKAR, ANNA"'
Autor:
Utunen, Heini, Appuhamy, Ranil, Attias, Melissa, Ndiaye, Ngouille, George, Richelle, Arabi, Elham, Tokar, Anna
Publikováno v:
The International Journal of Information and Learning Technology, 2023, Vol. 40, Issue 5, pp. 527-540.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJILT-12-2022-0220
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tokar, Anna, Naniche, Denise
Publikováno v:
Occupational and Environmental Medicine, 2020 Jun 01. 77(6), 353-354.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27227472
Autor:
Utunen, Heini, Van Kerkhove, Maria D, Tokar, Anna, O'Connell, Gillian, Gamhewage, Gaya M, Fall, Ibrahima Socé
Publikováno v:
JMIR Public Health and Surveillance, Vol 7, Iss 4, p e28945 (2021)
The World Health Organization (WHO) launched the first web-based learning course on COVID-19 on January 26, 2020, four days before the director general of the WHO declared a public health emergency of international concern. The WHO is expanding acces
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1f07a294e2348238186653df3cbd9b8
Autor:
Bonkoungou, Boukare, Utunen, Heini, Talisuna, Ambrose Otau, O'Connell, Gillian, Koua, Etien, Chamla, Dick Damas, Arabi, Elham, Tokar, Anna, Gueye, Abdou Salam
Publikováno v:
Journal of Public Health in Africa; Dec2023, Vol. 14 Issue 12, p1-11, 11p, 1 Diagram, 1 Chart, 1 Graph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Utunen, Heini, Staubitz, Thomas, George, Richelle, Zhao, Yu Ursula, Serth, Sebastian, Tokar, Anna
World Health Organization's (WHO) emergency learning platform OpenWHO provided by Hasso Plattner Institut (HPI) delivered online learning in real-time and in multiple languages during the COVID-19 pandemic. The challenge was to move from manual trans
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4853::122539a4c0523d9678481250eecc0097
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/149319
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/149319
This scoping literature review aims to map existing evidence, including qualitative, quantitative and mixed-methods peer-reviewed publications and grey literature sources, systematic and other types of literature reviews and qualitative evidence synt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::097301f56d3d5efb0221c7d5c38a981e
Autor:
Tokar, Anna1 (AUTHOR) anna.tokar@isglobal.org, Osborne, Jacob2 (AUTHOR), Hengeveld, Robbert2 (AUTHOR), Lazarus, Jeffrey V.1 (AUTHOR), Broerse, Jacqueline E. W.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/7/2020, Vol. 15 Issue 7, p1-23. 23p.
Publikováno v:
Journal of Educators Online; May2023, Vol. 20 Issue 3, p2-16, 16p