Zobrazeno 1 - 10
of 442
pro vyhledávání: '"TLILI, Ahmed"'
Autor:
Mogavi, Reza Hadi, Deng, Chao, Kim, Justin Juho, Zhou, Pengyuan, Kwon, Young D., Metwally, Ahmed Hosny Saleh, Tlili, Ahmed, Bassanelli, Simone, Bucchiarone, Antonio, Gujar, Sujit, Nacke, Lennart E., Hui, Pan
Understanding user perspectives on Artificial Intelligence (AI) in education is essential for creating pedagogically effective and ethically responsible AI-integrated learning environments. In this paper, we conduct an extensive qualitative content a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.13114
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2023 Apr 01. 26(2), 94-98.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48720998
Autor:
Metwally, Ahmed Hosny Saleh, Tlili, Ahmed, Wang, Yiping, Li, Zhimin, Zhao, Jialu, Shehata, Boulus, Yang, Dong, Huang, Ronghuai
Publikováno v:
In Heliyon 30 June 2024 10(12)
Publikováno v:
In Entertainment Computing May 2024 50
Autor:
Merbt, Stephanie N., Kroll, Alexandra, Sgier, Linn, Tlili, Ahmed, Schirmer, Kristin, Behra, Renata
Publikováno v:
In Environmental Pollution 15 April 2024 347
Autor:
Hadi Mogavi, Reza, Deng, Chao, Juho Kim, Justin, Zhou, Pengyuan, D. Kwon, Young, Hosny Saleh Metwally, Ahmed, Tlili, Ahmed, Bassanelli, Simone, Bucchiarone, Antonio, Gujar, Sujit, Nacke, Lennart E., Hui, Pan
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior: Artificial Humans January-July 2024 2(1)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.