Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"TILLT"'
Publikováno v:
Ars & Humanitas, Vol 17, Iss 1 (2023)
Kompetenčni okvir EMT (2022) jezikovno zmožnost (v navezi s kulturno) opisuje kot temelj vseh drugih zmožnosti poklicnih prevajalcev. Njen razvoj je zato v ospredju bolonjskih dodiplomski prevajalskih programov, medtem ko za magistrske prevajalske
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ef4429303df4ee88f90874c15de4d1b
Publikováno v:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature. 46(2):99-109
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1063800
Publikováno v:
Revista de Lenguas para Fines Específicos, Vol 27, Iss 2 (2021)
In this article, we present a pedagogical framework for foreign language teaching in undergraduate translation and interpreting programmes. Within Translation Studies, many scholars support the idea that TILLT (Translation- and Interpreting-oriented
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e06d68e28c6b4923ba5427cff81bc802
Publikováno v:
ELOPE, Vol 18, Iss 1 (2021)
The teaching of foreign languages to students in Translation and Interpreting (TI) programmes should be framed within the field of Language for Specific Purposes (LSP). This would make it possible to pinpoint specific curricular content and methodolo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef681338eb274d78abab75890a2794d5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Schmidhofer, Astrid Cerezo Herrero, Enrique Koletnik, Melita 2021 Why we need TI-Oriented Language Learning and Teaching ELOPE (Ljubljana) 18 1 71 89
ELOPE, Vol 18, Iss 1 (2021)
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
instname
ELOPE, Vol 18, Iss 1 (2021)
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
instname
The teaching of foreign languages to students in Translation and Interpreting (TI) programmes should be framed within the field of Language for Specific Purposes (LSP). This would make it possible to pinpoint specific curricular content and methodolo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c0b8bb668d11d9c9a1c62c7c5898d019
https://hdl.handle.net/10550/82365
https://hdl.handle.net/10550/82365
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.