Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"THOMPSON, WILLIAM H."'
We present a structured random-walk model that captures key aspects of how people communicate in groups. Our model takes the form of a correlated L\'{e}vy flight that quantifies the balance between focused discussion of an idea and long-distance leap
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1812.04013
Thesis: M. Eng., Massachusetts Institute of Technology, Department of Electrical Engineering and Computer Science, February 2013.
Cataloged from PDF version of thesis. "September 2012."
Includes bibliographical references (pages 169-170).
Cataloged from PDF version of thesis. "September 2012."
Includes bibliographical references (pages 169-170).
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/85512
Autor:
Freidle, Malin1 (AUTHOR) malin.freidle@ki.se, Thompson, William H.2,3 (AUTHOR), Albrecht, Franziska1,4 (AUTHOR), Franzén, Erika1,4,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Parkinson's Disease. 2023, Vol. 13 Issue 3, p367-378. 12p.
Autor:
Fransson, Peter, Thompson, William H.
Publikováno v:
In NeuroImage December 2020 223
In this study records from military conscripts will be analyzed using a symptom network approach and linked to long-term pain, mental ill-health and suicide in national registers in Sweden.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::01ae98140531145f5ec327516e8ee799
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.