Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"THE-TRAINER PROGRAM"'
Publikováno v:
Palapa: Jurnal Studi Keislaman dan Ilmu Pendidikan, Vol 10, Iss 2, Pp 396-415 (2022)
The general public's view of the meaning of intelligence is still narrow. Many think that intelligent children are children who have logical intelligence and those who are lacking in that are considered unintelligent, even though there are many other
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/532b844172d0445a957a64c23bca56ab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rianne Fijten, C. Roumen, Anshu Ankolekar, Andre Dekker, Karina Olling, Leonard Wee, Karina Dahl Steffensen, Hajar Hasannejadasl
Publikováno v:
Radiotherapy and Oncology, 170, S883-S884. Elsevier Ireland Ltd
PLoS ONE, Vol 16, Iss 11, p e0259844 (2021)
PLOS ONE, 16(11):0259844. Public Library of Science
PLoS ONE, Vol 16, Iss 11 (2021)
University of Southern Denmark
PLoS ONE
Ankolekar, A, Steffensen, K D, Olling, K, Dekker, A, Wee, L, Roumen, C, Hasannejadasl, H & Fijten, R 2021, ' Practitioners' views on shared decision-making implementation : A qualitative study ', PLOS ONE, vol. 16, no. 11, e0259844 . https://doi.org/10.1371/journal.pone.0259844
PLoS ONE, Vol 16, Iss 11, p e0259844 (2021)
PLOS ONE, 16(11):0259844. Public Library of Science
PLoS ONE, Vol 16, Iss 11 (2021)
University of Southern Denmark
PLoS ONE
Ankolekar, A, Steffensen, K D, Olling, K, Dekker, A, Wee, L, Roumen, C, Hasannejadasl, H & Fijten, R 2021, ' Practitioners' views on shared decision-making implementation : A qualitative study ', PLOS ONE, vol. 16, no. 11, e0259844 . https://doi.org/10.1371/journal.pone.0259844
Introduction Shared decision-making (SDM) refers to the collaboration between patients and their healthcare providers to make clinical decisions based on evidence and patient preferences, often supported by patient decision aids (PDAs). This study ex
Publikováno v:
Volume: 20, Issue: 60 20-34
Tıp Eğitimi Dünyası
Tıp Eğitimi Dünyası, Vol 20, Iss 60, Pp 20-34 (2021)
Tıp Eğitimi Dünyası
Tıp Eğitimi Dünyası, Vol 20, Iss 60, Pp 20-34 (2021)
Background: Sustainable basic communication skills programs are important to increase the efficiency of health care personnels in the workplace. The purpose of this article is to present an evaluation of a Basic Communication Skills-Train-the-Trainer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a69f1a2c095771c643c91b51164aa814
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ted/issue/60277/722041
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ted/issue/60277/722041
Publikováno v:
Perinatal Psychiatry : The legacy of Channi Kumar, 2014.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780199676859.003.0011
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baskaran, Christiana
Publikováno v:
Baskaran, Christiana. (2014). Practical Strategies for Educating Nurses in India to Improve Care of Patients with HIV and AIDS. UCLA: Nursing 0597. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7w51k3fz
Background: Approximately 2.4 million people presently living in India have HIV/AIDS. Nurses have a vital role in the prevention and treatment of HIV/AIDS; therefore, education of nurses is imperative to manage HIV/AIDS in India. Very little informat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::909476d672bb0aeae9deb10fcdd6579e
http://n2t.net/ark:/13030/m5rj5zqm
http://n2t.net/ark:/13030/m5rj5zqm
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.