Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"TEFA"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Vokasi, Vol 14, Iss 1, Pp 86-96 (2024)
Graduates who are superior, competitive, and ready to work are the goals of vocational education. The purpose of this research is to determine the impact of Teaching Factory (TEFA) implementation with the Context, Input, Process, and Product (CIPP) e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78e1558ea329457b8fb7b5618d454ada
Publikováno v:
Asian Journal of Surgery, Vol 47, Iss 5, Pp 2326-2327 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8fa99abc0ed46e083b934ca82b48af0
Autor:
Euis Ismayati, Supari Muslim, Nita Kusumawati, Erina Rahmadyanti, Moch Alfin Hilmi, Tri Wrahatnolo
Publikováno v:
Journal Of Education, Teaching and Learning, Vol 5, Iss 1, Pp 106-113 (2020)
This study aims to determine the role of Technical Vocational Education and Training (TVET) and Teaching Factory (TEFA) on social, economic, and educational development in a country. The study was conducted using a literature review of some reference
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8a70609ebe940399d5d73a609dcba3a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sehnaz Baltaci-Goktalay
Publikováno v:
Journal of Learning and Teaching in Digital Age, Vol 1, Iss 1, Pp 47-54 (2016)
This study examines the effect of using personal response system (PRS) on students’ academic performance and their attitude towards science. Three research questions were addressed in the study: (1) Is there any difference in academic achievement o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/968e04e4a44c4af1af11034db7984438
Autor:
Erina Rahmadyanti, Supari Muslim, Euis Ismayati, Tri Wrahatnolo, Nita Kusumawati, Moch Alfin Hilmi
Publikováno v:
Journal Of Education, Teaching and Learning, Vol 5, Iss 1, Pp 106-113 (2020)
This study aims to determine the role of Technical Vocational Education and Training (TVET) and Teaching Factory (TEFA) on social, economic, and educational development in a country. The study was conducted using a literature review of some reference
Autor:
M Burhan R Wijaya
Publikováno v:
Jurnal Penelitian Pendidikan, Vol 30, Iss 2, Pp - (2013)
This study aims to identify and develop management models Factory Teaching Vocational School through a series of tests and validation of the model with the approach of reasearch and Development. Teaching Factory Management Models at Vocational School
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d019817674d4f4e871fa52a1f855d61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.