Zobrazeno 1 - 10
of 27 190
pro vyhledávání: '"TECHNOLOGICAL literacy"'
Autor:
Alves RODRIGUES, Paloma Alinne1 palomaraap@unifei.edu.br, RICARDO, Elio Carlos2 elioricardo@usp.br
Publikováno v:
Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação. 2024 Special Issue, Vol. 19, p1-17. 17p.
Autor:
Roberts, Kean1 keanrscience@gmail.com, Kruse, Jerrid1
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education. Mar2023, Vol. 33 Issue 1, p91-104. 14p.
Autor:
E. T., Sümeyra Zeynep1 szet@firat.edu.tr, GÖMLEKSİZ, Mehmet Nuri2 ngomleksiz@firat.edu.tr
Publikováno v:
Firat University Journal of Social Sciences / Firat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Sep2023, Vol. 33 Issue 3, p1217-1229. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
NUNES, A. O.1 albino.nunes@ifrn.edu.br, LEITE, R. F.1, DELLA JUSTINA, L. A.1, RODRIGUES, M. F.1
Publikováno v:
HOLOS. 2023, Vol. 1, p1-14. 14p.
Autor:
Eka Budhi Santosa, Fatma Sukmawati
Publikováno v:
Jurnal Kependidikan, Vol 10, Iss 1, Pp 338-352 (2024)
This study aims to assess the extent to which teachers' technology literacy skills contribute to their ability to implement innovative teaching methods through computational thinking. This study used a quasi-experimental method with a 2x2 factorial d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5d0e5c957c542c8b2bed4c07945eb1d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.