Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"TEACHERPRENEURS"'
Autor:
Lucas Cone
Publikováno v:
Cone, L 2022, ' Teachers on the market : Professional relations, desires, and ambiguities in digital teacher-to-teacher economies ', Teachers and Teaching: Theory and Practice . https://doi.org/10.1080/13540602.2022.2098272
In recent years, digital technologies for creating, curating, selling, and buying teaching materials have become a valuable part of many teachers’ lives within and outside schools. Rather than apply textbook contents imposed from above, researchers
This study aimed to investigate the lived experiences of teacherpreneurs who work full-time and sell during their spare time. This is a qualitative research design anchored in the phenomenon of the endeavors of teacherpreneurs. Purposive sampling was
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1cd72490781b483fa5b7b76b245b5778
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 10, Iss 9, p 248 (2020)
Online teacherpreneurs are teachers who use social media platforms to create, sell, and distribute educational resources to others. For many teachers, they have become the new curriculum developers in our virtually intensive world. Curriculum develop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/319da3799653401d853a5079d3e9b5d5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.