Zobrazeno 1 - 10
of 16 434
pro vyhledávání: '"TEACHER TRAINING INSTITUTIONS"'
Autor:
Benkosi Madlela, Bonny Ngakane
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 5, Iss 4, Pp 494-507 (2024)
Technological advancement and the advent of the internet led higher education institutions to transform from open and distance learning (ODL) to ODeL. The University of South Africa was the first university in Africa to offer distance education since
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/757f267aba18491bb1d4e69074a6b538
Autor:
Akbel, Burcu Avcı
Publikováno v:
Journal of Kirsehir Education Faculty; nis2024, Vol. 25 Issue 1, p303-330, 28p
Publikováno v:
Journal of Digital Convergence. 2022, Vol. 20 Issue 2, p447-454. 8p.
Autor:
Revuelta Vidal, Miriam1 mirirevu@ucm.es
Publikováno v:
New Trends in Qualitative Research. 2022, Vol. 12, p1-7. 7p.
Autor:
Rebecca Stroud Stasel
Publikováno v:
Journal of Higher Education Policy and Leadership Studies, Vol 2, Iss 4, Pp 53-75 (2021)
The demand for teachers overseas far outweighs the supply. International teachers become sojourners, or “between-society culture travelers” (Ward, et al., 2005, p. 6), but how do they manage to thrive once in their host country? Culture shock pre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4e207fe2e1c49d1874e04a1cd6d175d
Autor:
Dinavence Arinaitwe
Publikováno v:
Empirical Research in Vocational Education and Training, Vol 13, Iss 1, Pp 1-22 (2021)
Abstract The study aimed to identify and understand practices and strategies for enhancing learning through collaboration among a master’s degree in vocational pedagogy (MVP) program, vocational teacher training institutions (VTIs), and workplaces.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee21169c745d43878ca1ef2a31d9310c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nordic Journal of Vocational Education and Training, Vol 12, Iss 1 (2022)
In vocational education and training, the acquisition of relevant skills by learners is vital for their employability. It has been argued that institution–workplace collaboration facilitates this acquisition of relevant skills through availing auth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a9d002eb4e94a2096b9a0f10587fcc3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.