Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"TAVŞANLI, Ömer Faruk"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KARA, Ülkü Eda, TAVŞANLI, Ömer Faruk
Publikováno v:
Educational Academic Research; Mar2024, Issue 52, p17-29, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
UĞUR, Saniye, TAVŞANLI, Ömer Faruk
Publikováno v:
Volume: 20, Issue: 2 655-678
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
The Journal of Turkish Educational Sciences
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
The Journal of Turkish Educational Sciences
Bu araştırmanın amacı, öğretmen rolüyle etkileşimli okuma uygulamalarının dördüncü sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarısına etkisini araştırmaktır. Araştırmada geleneksel etkileşimli okumadan farklı olarak öğrenc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::dd8b52dc341795084296630d1e8f1a9e
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tebd/issue/72394/1086345
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tebd/issue/72394/1086345
Autor:
TAVŞANLI, Ömer Faruk, ULAŞ, Pınar
Publikováno v:
Journal of National Education / Millî Eğitim Dergisi; Winter2023, Vol. 52 Issue 237, p141-166, 26p
Autor:
TAVŞANLI, Ömer Faruk
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 1 1-1
Academy Journal of Educational Sciences
Academy Journal of Educational Sciences
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::fbf01ab5d426435133656af54874de9d
https://dergipark.org.tr/tr/pub/aebd/issue/63588/962679
https://dergipark.org.tr/tr/pub/aebd/issue/63588/962679
Autor:
TAVŞANLI, Ömer Faruk
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 3 854-870
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bireylerin okuryazarlıkları sosyal bir bağlam içerisinde doğar, gelişir ve kendi okuryazar kimliğini oluşturur. Bu okuryazar kimliğin ise günlük yaşama yansımaları olur. Bu durum öğretmenler için daha önemlidir. Çünkü öğretmenl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::79c830770e844bffe8990fb1aa6931bb
https://dergipark.org.tr/tr/pub/aded/issue/64254/907659
https://dergipark.org.tr/tr/pub/aded/issue/64254/907659