Zobrazeno 1 - 10
of 413 501
pro vyhledávání: '"TARGET AUDIENCE"'
Autor:
Sarkheil, Hamid1 Sarkheil@ut.ac.ir, Hosseini, Mirza Hassan2
Publikováno v:
International Journal of Supply & Operations Management. May2024, Vol. 11 Issue 2, p188-202. 15p.
Recommendation systems usually recommend the existing contents to different users. However, in comparison to static recommendation methods, a recommendation logic that dynamically adjusts based on user interest preferences may potentially attract a l
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.09992
Autor:
Varan, Mehmet1 mehmetvaran@adresgezgini.com, Yatkınoğlu, Aslı1 aslicankut@adresgezgini.com, Toprak, Amine Gonca1 goncatoprak@outlook.com, Soygazi, Fatih2 fatih.soygazi@adu.edu.tr, Mocan, Bora1 boramocan@adresgezgini.com
Publikováno v:
Journal of Intelligent Systems: Theory & Applications. Sep2024, Vol. 7 Issue 2, p159-173. 15p.
Autor:
Vasily KASHKIN, Yuriy ANDROSIK
Publikováno v:
Business Excellence and Management, Vol 14, Iss 1, Pp 61-71 (2024)
Social media analytics is the backbone of successful marketing. It allows you to accurately find and understand the target audience of the company. However, this requires analyzing a huge amount of publicly available data. This is where software tool
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00950100cd014fc789958a46b9a0f3eb
Autor:
Rayne, Daniel1 (AUTHOR) daniel.rayne@rmit.edu.au, Pervan, Simon1 (AUTHOR), McDonald, Heath1 (AUTHOR), Leckie, Civilai2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Feb2024, Vol. 40 Issue 1/2, p45-71. 27p.
Autor:
Anna N. Gureeva
Publikováno v:
Changing Societies & Personalities, Vol 8, Iss 3, Pp 630-650 (2024)
One of the key challenges faced by Russian higher education institutions is the lack of effective long-term strategies for communicating their research, educational activities, and student development efforts to various target audiences such as schol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbdf9c4ea535423f8239d168605d64b6
Autor:
Sylwester Bogacki, Paweł Rymarczyk, Tomasz Smutek, Marek Rutkowski, Agnieszka Chmielowska-Marmucka
Publikováno v:
Journal of Modern Science, Vol 57, Iss 3, Pp 417-435 (2024)
Purpose: This article presents a novel approach that leverages advanced data analytics and machine learning techniques to enhance marketing strategies. By precisely targeting and segmenting audience groups based on their descriptive profiles, the stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc766400db13419c8c7eb4e10ddfa539
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.